Rockoff...

Nu blir bloggen lidande igen känner jag.

Imorrn kör årets Rockoff-festival igång igen, och jag har tusen saker att tänka på känns det som. Men jag ska iaf göra mitt bästa för att hålla kosten på rätt köl! Har hittills varit duktig och bara ätit runt 30 g kolhydrater om dagen (absout ingen glass och inget godis!), och det fortsätter jag med lite till. Jag känner mig så mycket lättare, slankare i kroppen utan den där vätskan... jag vet att jag måste börja äta kolhydrater någon gång igen inom en snar framtid, men jag ser verkligen inte fram emot att gå upp 2 kg direkt i vätska! FY SÅ HEMSKT!

För övrigt kanske jag inte orkar jobba dag och natt utan kolhydrater, det får visa sig. I så fall börjar jag äta det igen tidigare, i form av grovt bröd, mörk pasta, frukt etc. Men det visar sig som sagt! Skulle dock gärna hålla mig åt det slankare hållet på personalfesten... hrm.



Dagens komplex:
BREDA JÄVLA LÅR! Jag hatar mina stabbiga ben just nu.

Kommentarer
Postat av: tina.

artikeltips http://www.nyteknik.se/nyheter/bioteknik_lakemedel/lakemedel/article601110.ece

2009-07-22 @ 20:02:37
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0