Lördagsbrunch!

Började dagen med den sedvanliga linfröoljan och sojaproteindrinken kl 10, sedan kl 12 var det dags för något rejält! Och GOTT!

Proteinpannkaka!




Ser ju inte för jävla kul ut, men det är gott :)

Gjorde den på tre äggvitor som jag vispade hårt, sedan vispade jag i lite mer än en halv skopa vaniljprotein. Stekte i kokosolja på låg- till medelvärme.
Serverade med en klick kesella, som jag smaksatte med lite fun light och acaipulver.

Till detta drack jag en stor kopp vitt te, och så åt jag även en liten "plocktallrik" bestående av en liten bit lax, en liten bit brie, och en liten bit avokado :)  MUMS! Nu ska jag iväg och jobba, återstår att se hur kosten sköter sig där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0