Brööl

Känns som att jag är lite dålig på att skriva i den här bloggen? Mjeeehehe.

NYHET 1: Jag fick ångestryck igår och köpte träningskort på Avancia.
NYHET 2: Jag har skurit ner på kolhydraterna ytterligare, och håller dem nu på ett minimum.
NYHET 3: Jag har cp-ont i hela kroppen.



Frukost:
1 tsk linfröolja, 30 g sojaprotein
Mellanmål: En äggvita, en liten hög räkor.
Lunch: En äggvita, två skivor kallrökt lax med lite färskostkräm, en bit kyckling och lite guacamole.
Mellanmål 2 : 15 g vassle
Träning: Push (som bodypump, fast jävligare nästan)
Efter träning: 25 g vassle
Kvällsmål: Hungrig! 40 g brie, gurka med lite färskost, 1 tomat, 150 g kesella med hallon. NAM!


Men usch vad jag har ont. Musklerna skriker! Dessutom får de ju inga kolhydrater att ladda med... nåja, måste ju ge den proteindieten ett försök till (funkade ju bra sist, även om man tröttnar...). Jag fick fan cp-ångest när jag såg mig i spegeln igår.
 


Kommentarer
Postat av: Fanni

Herriguu! Du stoppar ju inte i dej nån mat flicka!

2009-07-08 @ 23:11:30
Postat av: tina.

håller med Fanni ovan... om du tänker träna måste du ju äta lite mer! Och om du ska träna borde du ju köra på träningverket med mig! ;)

2009-07-09 @ 07:29:13
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, jag har nog ätit som det räcker. Det är bara en kort period som jag ska äta så här, så ni kan vara lugna. Har bara sån sjuk ångest, och bara att all vätska i kroppen släpper när man slutar äta kolhydrater hjälper lite mot ångesten!



Sen kommer ju så klart den vätskan tillbaka när man börjar igen (för någon gång måste man börja igen...), men då har man förhoppningsvis tappat lite fettvikt!

2009-07-09 @ 22:32:22
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0