Dag 2

Morgon: Vetegrässhot, stort glas med varmt citronvatten
Frukost: Smoothie med jordgubbar, rismjölk, hampaprotein och acai
Mellanmål: En raw fruit bar
Tidig middag: Sallad med mango, kikärter, tomat, basilika och en klick yofu. Mums!
Kvällsmål lite senare: Ångkokt broccoli En till portion av middagssalladen

Har börjat fundera på kaloriinnehållet i det jag äter, och borde verkligen börja räkna kalorier igen... Men det är bara så jobbigt ibland! Dock är det en mycket effektivt och enkelt sätt att hålla koll på vad man får i sig. Inte bara om man får för mycket, utan i vissa fall kanske man äter alldeles för lite! Och jag har en tendens att stoppa i mig lite för lite mat när jag river igång en diet, och då kan ju kroppen ställa in sig på svält istället. Och vips så får man allt tillbaka sen.
Som det ser ut nu, måste jag nog bli mer noggrann med måltiderna.

Nu är det dags för en promenad!

Kommentarer
Postat av: tina.

låter som en mycket bra ide´, tycker du äter förfärligt lite! =)

2009-01-13 @ 20:32:21
Postat av: Petra

Ja, ska nog börja med det :)

2009-01-13 @ 21:55:34
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0