Dag 1 - Symptomutveckling och sugkänslor

Det här är ett avsnitt jag tänker lägga till på skoj, för att följa en eventuell utveckling. Mest för min egen del, så klart. Tror det kan vara både bra och intressant!

Symptom


5 - Mycket vanligt/Hela tiden
4 - Regelbundet/Ofta
3 - Ganska regelbundet/Medel
2 - Ovanligt/Lite
1 - Sällsynt/Inte alls


Trötthet - 3
Huvudvärk - 2
Halsbränna - 3
Sömnsvårigheter - 4
Humörsvängningar - 2
Motivation - 3
Hudbesvär - 4
Sockersug - 5
Saltsug - 4



Sug


5 - Stört jävla sug...
4 - Jättesugen
3 - Sugen
2 - Hanterbart
1 - Ovanligt, inte sugen


Alkohol - 1
Bröd - 4
Ost - 4
Choklad - 5
Cigaretter - 5
Chips - 4
Pasta/Potatis - 2
Rött kött - 2
Godis - 4

Jag önskar mig ljuva drömmar om choklad, choklad och choklad. Och cigg.
Ja, jo, det där med rökningen. Det är banne mig slutbolmat i veckorna... har rökt som en skorsten alldeles för länge nu. Att sluta helt just nu går inte, det vet jag, men jag ska iag klara av att hålla det till feströkning. Och det är bra nog för mig, för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Alex

gör en liten segerdans





... fast det slutar väl med att du festar varannan dag för att kompensera. :-)

2009-01-13 @ 06:56:44
Postat av: Mikael Svelander

Sömnsvårigheter - 4

Själv verkar jag inte ha några alls, somnade som en klubbad säl igår. Hur skönt som helst.

2009-01-13 @ 08:05:43
URL: http://detox.mikaelsvelander.se
Postat av: Petra

Mikael: Ang. sömnsvårigheterna är det något jag har haft väldigt länge nu, och jag hoppas alltså att det ska förbättras. Så jag räknar inte med några mirakel i början, men nästa vecka kanske jag sover bra igen! Än så länge en fyra dock...



Alex: Sluta mobbas och uppmuntra mig istället, ditt skåp!

2009-01-13 @ 11:32:05
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0