Dag 9 - Nytt namn sökes!

IR-bastun var jätteskön som vanligt, kroppen är mjuk och fin, och för en gångs skull har jag inte ont i ryggen. Om jag hade massor med pengar skulle jag sitta i den där bastun var och varannan dag för min ryggs skull. Sen blir huden så rosig och fin också!

Hade lite myskväll med min syster efteråt, vi åt sallad och kollade på Scrubs! Vi fick även lite gottis i form av fruktsallad, hihi.



Ja, jo. Jag har tänkt på en grej. Jag måste nog döpa om bloggen. Den handlar ju inte om bara detox längre, den handlar om mycket mer än så. Dessutom finns det hundra olika åsikter om hur man egentligen detoxar, vad man ska äta enligt den och den, och bla bla... och jag gör ju bara som jag vill ändå. Tar in lite delar av olika personer som jag tycker låter vettigt. Så jag kan nog inte kalla min blogg för en "detoxblogg" längre. Det är ju om inte annat vilseledande!

Så, nytt namn. Förslag? Snälla? Hjälp mig!


Haha, fick ett förslag redan; "Bantarbloggen". Det klingar bra, men det stämmer ju inte riktigt. Fler förslag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan den inte heta dieten som blev en livsstil?

2009-01-20 @ 23:33:35
URL: http://akravasta.blogspot.com
Postat av: Katta

Hälsobloggen?

2009-01-21 @ 17:51:22
Postat av: Alex

Bara för att jag gillar att julrimma betyder inte att jag är bra på att hitta på namn. Åt bloggar. Som handlar om saker jag inte vet nåt om :-).



Du bad mig dock om förslag, så här är ett par, mer eller mindre seriösa. Onekligen, mest mindre . . .



Pejtralicious - En blogg om att äta gott, och må bättre



Pejtras Smoothiebar - Din Spirulina-coctail i milkshakemörkret



Mata Inte Apan



Det Goda Livet - Hur man kommer undan med så mycket som möjligt, och ändå ser fantastisk ut



... jag postar fler om jag kommer på nåt. Om de är alternativ du kommer uppskatta, är en helt annan fråga. Haha.

2009-01-21 @ 18:31:00
Postat av: Petra

Lina: Jo det ska fortfarande vara undertexten tror jag, för den stämmer ju!



Katta: Mja, jag vet inte om jag vågar kalla den det :)



Alexander: Vilket engagemang! Gillar apan, den känns relevant. Fler förslag!

2009-01-21 @ 18:38:48
Postat av: tina.

Gillade Pejtralicious... tyvärr är jag slut i skåpet efter en lånng dag av intensivt arbete (skyller på det, jag har ju 0 har noll fantasi...)

2009-01-21 @ 19:14:49
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Lina

Pejtralicious är lätt det bästa förslaget!

2009-01-21 @ 22:50:15
URL: http://akravasta.blogspot.com
Postat av: Alex

... men så påstår hon av nåt skäl att hon inte kan bära upp det namnet. Jag (liksom de flesta av läsarna av denna blogg misstänker jag) är helt oförstående inför denna inställning. :-)

2009-01-22 @ 17:56:42
Postat av: Prisa

Jag tycker "mata inte apan" är ett helt klockrent förslag! Me like! :) lite humor liksom...

2009-01-23 @ 13:01:16
Postat av: Petra

Ja, alltså, jag döper inte bloggen till "Pejtralicious"... haha. Jag är inte riktigt en person som är -licious liksom.



"Mata Inte Apan" har jag ju även föreslagit själv, så det ligger väl bra till just nu antar jag.

2009-01-23 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0