Dag 9 - IR-bastu!

Ah, ny dag, ny smoothie. Snurrade ihop en riktig goding med banan, blåbär, acai, MIghty Greens, hampaprotein och Tropicana's "Red Delicious" juice. Tog lite för mycket juice dock, blev alldeles för sött...

Är precis på väg in till Cleopatra Spa för att bada IR-bastu!

Ir bastu fungerar som en ren behandlingsform både som förebyggande samt som behandling efter uppkomna skador, i och med att den stimulerar immunförsvaret och blodcirkulationen. Passar även för personer med led eller muskelbesvär och hudproblem mm.
Fördelar med ir bastu;
- Rensar ut gifter (toxiner)
- Förbättrar immunförsvaret
- Bränner kalorier (600 kcal/30 min), reglerar vikten samt tar bort celluliter 
(Jo tjena)
- Ger bättre hud genom djuprengöring
- Stärker hjärtverksamheten
- Lindrar smärtor i muskler och leder samt motverkar stelhet i leder


Så skriver Cleopatra Spa, sen får man tro precis vad man vill om det där. Reglerar vikten gör den såklart, eftersom man svettas som en GRIS. Men man måste ju dricka typ två liter vatten under tiden man sitter där för att inte bli en uttorkad gris, så det blir ju plus minus noll. Man blir iaf definitivt mjukare i leder och muskler, det gillar jag! Och så känns huden underbart rosig efteråt... och min taskiga hy behöver en rejäl boost!

Kommentarer
Postat av: tina.

Ahh.. låter skönt. Måste testa det någon vacker rikare dag...



btw grisar svettas inte... måste bara säga.. är ju agronom... =)

2009-01-20 @ 16:15:57
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Cassie

Hello Skinny! följer din blogg me stort intresse men jag måste ju bara få fråga, hur e d me motionen? Vet ju inget om detox egentligen men jag skulle ju tycka att d va bättre att motionera mera å sen kunna äta mera? Men du har säkert koll på d där också... Kämpa på!

2009-01-20 @ 17:02:38
Postat av: Petra

Motionen ja, den har jag ju beklagat mig över förut. En ganska sund regel tycker jag att är; Du kan äta vad som helst (i princip) men motionera därefter.



Jag är dock väldigt dålig på att motionera, mer än att just promenera! Och så länge jag bara tar promenader, så behöver jag helt enkelt inte så mycket energi. Speciellt inte eftersom jag vill gå ner i vikt.



Därmed inte sagt att jag inte borde motionera mera, för det borde jag.

2009-01-20 @ 21:31:40
URL: http://pejtras.blogg.se/detox
Postat av: AlisseKowalsky

-8 Kilo i en månad , detta är mitt resultat efter att ha använt thermacuts fat burner, En dag kom jag över video om dessa piller och beslutade att ge det ett försök , rasults är otroligt , de av er som har problem att gå ner i vikt måste du prova det , jag minns inte URL , men sök på google efter thermacuts fat burner

2013-07-29 @ 06:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0