Dag 6 - Lördagsgodis? Inte det nej...

Till frukost blev det som vanligt vetegrässhot och grön smoothie. Sen hade jag en mysig dag på stan med mamma, och glömde helt bort lunchen. Det blev bara någon sorts mellanmål i form av en specialsmoothie som jag tjatade till mig på Robert's Coffee; Färskpressad apelsinjuice mixat med banan! Supersmaskigt!
Åt 5 st paranötter och drack ett litet glas färskpressad juice när jag kom hem, och det är allt jag har ätit idag. Inte så konstigt att jag är hungrig! Ska skjutsa mor och far på kalas om en halvtimme, sen ska jag äta middag efter det. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska sno ihop för gott...

Dagens träning? Eh. Shopping? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0