Dag 5 - Helg

Det här veckan har ju gått fjuttenkelt, förutom fuskciggen jag tog igår, hehe... Mitt största problem med maten har väl varit att jag tycks ha lite väl lätt för att hoppa över mål när jag dietar... annars äter jag ju hela tiden, haha. Hittar nog en bra balans efter detta!

Inga helgalna sug nu, förutom att jag var redo att mörda för en macka igår... Just nu sitter jag och suger på en alg- och gräsbombad grön smoothie! Lite väl mycket gräs kanske, för den smakar mest det... nåja. Den är god ändå!
NU kommer det verkliga provet... helgen! Min vanliga helg (sen oktober...) fylls vanligen med god mat, alkohol, cigg, godis och snacks... Vi får se hur det går att tackla alla de sugen på en gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Veckan har ju gått galant! En cigg är ju inte alls farligt fuskande. Helgen kommer säkert gå lika bra som veckan, och tänk att man får unna sig något gott ibland, bara det inte är hela chokladasken eller hela godispåsen, lite roligt ska man väl få ha? :)

2009-01-16 @ 14:57:22
Postat av: Petra

Vanligtvis resonerar jag också så, och jag röstar definitivt för "helggodis" i någon form, hur hårt man än tränar eller bantar. Men nu ska sockersuget bort, så jag ska hålla mig undan allt socker i nästan två veckor, gaah. Dessutom vill jag få igång viktnedgången, så det blir inget helggott alls! Eller jo, rödbetor med lite getost, MUMS! :D



Tack för helgpepp, den behövdes!

2009-01-16 @ 17:38:53
URL: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0