Dag 5 - Dödssugen...

Angående sugen är det inte så jättefarligt med godissuget och chipssuget. Hör och häpna, det går att hålla i schack just nu. Däremot är jag DÖDSSUGEN på cigaretter och rött vin!

AAH.

Suck... Fikade med min kära Fanni idag, och vad gör man när man fikar? Jo, man dricker kaffe och RÖKER! Och äter nåt gottis! Dreglade som en fet bulldogg när Fanni festade loss med en bit fudgekaka och vispad grädde, och en kopp kaffe... själv satt jag där som ett fån med en kopp grönt te och trummade med choklad- och röksugna fingrar. Trist.
Nåväl, när det värsta suget hade lagt sig så gick det ju bra igen, men det var några tuffa timmar, haha. Men det gick bra! Jag luktade inte ens på kakan. Och cigaretter har jag slutat ha i väskan.

God fredagsmiddag blev en stor, härlig blandsallad, toppad med färsk rödbeta, körsbärstomater, avokado, getost, soltorkad tomat och cashewnötter! Hade smakat extra gott om man hade fått ett glas rött till...
Nu ska jag smaska i mig nånting extra gott till filmen, nämligen ugnsbakade rödbetor med getost, färsk timjan, pumpakärnor och pinjefrön.... smaskens!     Nix, det blev visst en smoothie istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0