Dag 4 - Fusk och lavendelolja

JAG HAR FUSKAT! Jag tog en cigarett med min vän Mileta idag. Jag försöker mig inte på någon ursäkt, jag sitter här och skäms istället. Fyy...

Frukost/Lunch: Vetegrässhot och grön smoothie
Mellanmål: Raw Generation Bar á 300 kcal. Who! Koncentrerad form av näring må jag säga. Väldigt sött dock.
Middag: Stooor grönsallad med soltorkad tomat, avokado, getost och pumpakärnor. Toppat med basilika, hampaolja och örtkrydda.

Senare ikväll blir det nog en smoothie till, annars lite kokt broccoli och vindruvor.



Var via hälsokosten idag och köpte förutom CLA-olja och spirulina (till mamma - dags att bli mer grön) även lavendelolja! Jag är trött på att sova så jäkla dåligt, och vill inte börja äta sömntabletter igen. Blev rekommenderad lavendelolja och kamomillte, vilket har funkat förut... sen hur mycket placeboeffekten spelar in låter jag vara osagt, men jag bryr mig inte. Huvudsaken är att jag får sova. Håll tummarna i natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah! Du har varit och träffat Mileta! Blir det nåt vilt partajande av eller??

2009-01-15 @ 19:34:01
Postat av: Petra

Ja Alexander, det blir det... ni kan vara lugna. Men först ska det vara nääästan två vita veckor! Detox kommer i första hand, hehe. Men misströsta ej! Det blir fest!

Borde inte ni 30-åriga gubbar sitta hemma och spela schack om kvällarna förresten?

2009-01-15 @ 20:12:48
Postat av: Alex

Jag är faktiskt inte 30 på över en hel månad. Sådeså. Haha.

2009-01-15 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0