Dag 7 - Symptomutveckling och sugkänslor

Symptom

5 - Mycket vanligt/Hela tiden
4 - Regelbundet/Ofta
3 - Ganska regelbundet/Medel
2 - Ovanligt/Lite
1 - Sällsynt/Inte alls


Trötthet - 3
Huvudvärk - 2
Halsbränna - 1 (3)
Sömnsvårigheter - 4 (sover fortfarande dåligt..)
Humörsvängningar - 1 (2)
Motivation - 3
Hudbesvär - 5 (4) (har blivit ännu värre!)
Sockersug - 3 (5)
Saltsug - 2 (4)


Sug


5 - Stört jävla sug...
4 - Jättesugen
3 - Sugen
2 - Hanterbart
1 - Ovanligt, inte sugen


Alkohol - 2 (1) (Igår var det nog en 4a...)
Bröd - 5 (4) (GE MIG EN SMÖRGÅS!)
Ost - 3 (4)
Choklad - 4 (5)
Cigaretter - 3 (Igår, en 5a)
Chips - 2 (4)
Pasta/Potatis - 2
Rött kött - 2
Godis - 2 (4) (Sockersuget är hanterbart!)


Sen är det ju klart att sugen varierar... men det här är en ganska okej uppskattning. Och nu har jag ju precis ätit, så jag är varken hungrig eller speciellt sugen. Skulle jag försöka värdera det här när jag är tokhungrig och jättesugen skulle det ju bli femmor på allt... Inga medelvärden direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0