Dag 14 - Belöning

Två veckors "detox" i form av inget bröd, ingen ost, ingen sprit, ingen cigg, ingen choklad, inget godis, inga chips, ingen läsk, ingenting... belönades med:

- X antal vodka&cranberry
- 5 st cigg
- 2 praliner
- lite nötter

... och till bakisdagen;

- 1 st dorritochips
- 2 st rasker med avokado
- 1 st rasker med ost

Ah! Gött vare. Har verkligen längtat efter mackor!
Lyckades motstå de hundratals chipspåsar som florerade i lägenheten igår... ville glufsa i mig allt!

Till middag har jag önskat mig rostade rotsaker (morötter och kålrot) med morotstzatziki igen, och det får jag också, hihi.



För övrigt, gårdagens extramotion: Nonstopdans på Fasching!

Kommentarer
Postat av: tina.

Tänkte tipsa om raw food kex en av mina favoritbloggare skrivit om http://linajohansson.blogspot.com/



På tal om belöningar behöver jag hitta på några belöningar åt mig själv också när jag varit duktig... kan inte komma på något som är gratis och inte ätbart bara...

2009-01-26 @ 16:06:40
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0