Dag 12 - Vad är det jag räknar egentligen?

Fredrik har redan försökt mata apan, så det kan bli tufft det här. Det frestas med både godis och läsk! Men det är inte så farligt, jag står emot.

Igår åt vi lax med broccoli, mycket gott. Frukost idag (sen frukost) blev Fredriks Specialgröt; Havregrynsgröt med yoghurt (?). Jättegott! Och snart ska vi äta rostade rotsaker med morotstzatziki!
Senare ikväll blir det lite snaskande, för vi ska på bio, och då måste jag få äta lite biogodis... det blir äppelbitar och lite hempoppade popcorn. Så det kunde varit mycket värre.

Dagens fusk: Provsmakning i affären; Smörgåsbit med ruccola, och lite sånt där "naturgodis".
Dagens motion: Skridskoåkning i Vasaparken!


Ang. namnbytet så måste jag fundera lite till. Jag är dålig på att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0