Dag 11 - Mot Stockholm!

Frukost... gissa? En smoothie! En grön och skön, med vetegräs, spirulina, Mighty Greens och hampaprotein.  Tar med matlåda på båten, för där finns ingen vettig mat.

Från och med idag blir det intressant, eftersom jag lämnar alla mina "grejer" hemma och parkerar i Arahamsberg över helgen. I en ungkarlslya med tre starka karlar fnyser man åt vetegräs och hälsokost!
Nejdå, de är faktiskt ganska duktiga på att äta nyttigt, även om det alltid finns vispgrädde och bacon i kylskåpet. De är hobbyvegetarianer, så man blir inte utskälld om man föreslår vegetariskt, och det är bra! 

Så vi får se hur det går med min diet nu. Fredrik och Bersa (och Krille), jag räknar med er hjälp! MATA INTE APAN!



Förutom med drycker på lördag, hihi!

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha. Ok, så det är inte bara jag som inte får mata apan :-).

2009-01-22 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0