Dag 1 - Förmiddag

Haha, när jag vaknade sent imorse (kl 11...oops) trodde jag att jag skulle börja gråta när jag insåg att jag inte får O'boy och ostmackor! Men konstigt nog så har jag inte varit så hungrig i övrigt. Frukosten blev endast en vetegrässhot och ett stort glas renat, varmt citronvatten med ingefära. Sen var jag liksom inte hungrig, så jag struntade i min frukostsmoothie. Det blev istället en knallgrön lunchsmoothie med banan, rismjölk, renat vatten, hampaprotein, spirulina, acai och en rejäl sked Mighty Greens, mitt trogna gräspulver!

Nu är klockan redan fyra, så jag ska nog ta en tidig middag och dra i ordning en stor härlig sallad. Det här ska ju inte vara någon jäkla svältvecka, så jag får nog se till att äta ordentligt. Annars blir det ju motsatt effekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0