Motiverad bakistjockis?

Jag hade ju tänkt festa till det ikväll igen, men det vete fan alltså. Jag sitter faktiskt och överväger att inte dricka en droppe, för att jag inte vill vara bakis imorrn utan träna istället! Hör på den, haha.

Det är nog lika bra att jag gör så, måste träna bort allt bakisplock jag stoppar i mig. Har hittills tryckt ner;

- Två mackor med creme cheese, avokado och pumpafrön
- En tallrik ärtpasta speciale (2 dl pasta, 2 dl ärtor, och en redig klick smaksatt creme fraiche)
- 100 g naturgodis (typ en miljard kalorier)
- Två ägg med lite Kalles randiga
- En till avokadomacka
- 5 st paranötter
- Ett äpple


Och mer kan det bli, hoho. Dagens träning? Det får bli cykelturen fram och tillbaka till Jonas som jag ska åta mig lite senare, haha. Räknas 5-minuterspromenaden till Ica? Inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0