Fuskis. Eller bara helgis?

Igår var en mycket trevlig lördag i mycket trevligt sällskap. Åt middag med Mia, Mileta och Alexander för att fira Miletas 30-årsdag i efterhand, och OJ vad trevligt vi hade! Höll mig i styr när det gäller maten, åt en liten förrätt, och bara en bit kyckling (med lite sås - rätt nyttig sådan) och sallad till huvudrätt. När det var dags för tårta tog jag en liiiiiten skiva, trots att det var PRINCESSTÅRTA och jag ville sluka hela...

Så det faktum att jag skötte maten rätt hyffsat borde väl ha vägt upp det faktum att jag drack femtusen vodka&lime sen? Lite?

Nu är jag tokbakis och har ätit två grova mackor med ost, hihi! Men det är också allt jag fått i mig idag... ska rosta lite (mycket) rotsaker senare och doppa i basilikayofu. NAMS!



(Rättelse, har istället för rotsakerna druckit ett stort glas o'boy och ätit en till macka, med avokado denna gång. Orkar nog inte laga rotsaker i nuläget...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0