Vill ha nytt!

Kom på idag att det kanske är dags att uppdatera min sorgliga påse till träningsväska? Och dess innehåll... hrm. Mina träningshandskar som jag fick av min kära syster håller på ruttnar bort. Sen är det ju alltid trevligt med nya, fräscha träningskläder... och jag tror baske mig man blir liiite starkare i dem :)


Stella McCartney för Adidas - 1500 spänn. Som hittat! Eller kanske...



...Pumas Reporter Bag - Klassikern

ÅH vad jag vill ha Stellas. Kanske man hittar nåt liknande? Att fylla med...



... till exempel.

Det finns så jäkla mycket snygga träningskläder! Vill ha ett par pösiga halvlånga brallor med mudd, och så ett schysst linne till det. DÅ blir man stark i gymet känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0