Torsdag igen

En mycket märklig sådan, iaf gällande ätschemat... oj, vad jag har slarvat med maten idag. Åt inget direkt efter träningen och var vrålhungrig när jag träffade pappa halv två! Som tur var skulle han till Ikea, och där finns det både god och nyttig mat!

Frukost kl 10: 200 g miniyoggi
Coreträning kl 12-13
Lunch kl 14: Kycklingfilé med vetekornssallad, ratatouille och ärthoummus på Ikea! Pillade bort det mesta av vetekornen, men tog igen kolhydraterna med tre "godisälgar" till efterrätt (de jävlarna stod vid utgången och delade ut! Kunde inte motstå!)
Toktrött kl 16: Slocknar i sängen med historieboken i ansiktet
Middag kl 18.30: Halv burk kesella med hallon, kiwi, hampafrön och linfrön. Var inte så hungrig.
Kvällsgottis hos Jonas kl 20: 250 g keso (hela burken!) och en burk ananas, stört gott. Och så lite väl mycket mörk choklad... 40 g. Oops.
Nattmål kl 23.30: 200 g miniyoggi

Känns som att jag varit halvsovandes i tre dagar nu... håller jag på bli sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0