Nattlig shopping

Kunde inte hålla mig ifrån att beställa en omgång proteinpulver igår natt... kunde inte bestämma mig för vilken smak jag skulle ta heller, så jag tog... ett gäng, hrm.

Whey Professional

- Strawberry White Chocolate (Så klart!)
- Banana (Här ska lagas milkshake och bananmuffins)

Whey Delite
- Chocolate Mocha (Till kaka och till gegga :))

Protein Delite
- Raspberry Yoghurt with Raspberry Pieces  (Behövs nån förklaring?)

Allt från Scitec så klart!

Har redan börjat planera in nästa beställning... då blir det Cinnamon White Chocolate Mocha (whey prof.), Almond Coconut (prot delite)... kanske ska testa några av de där proteinbarsen också? Verkar mumsiga, och mer protein än i 'Muesli Delite'-barsen! Haha, ser redan fram emot det. Kanske man skulle äta upp den här omgången först?!


Och jo, beställde även en burk "Colon Cleanser" till min stundande sommar-detox! Börjar bli dags för en utrensning :)

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hej kära kusin!



Så du ska köra en detox i sommar? vet du, ja vill också, men du får nog hjälpa mej för ja vet ju inget om hur var när man ska göra d... ja e ju hemma för sommaren nu så vi kan ta d när som hellst, men inte före den 26.5 för jag måste få äta tårta då :-)

2009-05-17 @ 21:27:54
Postat av: Peder

Acai är verkligen min favorit! Äter dagligen och är övertygad om att det gör mig piggare och friskare. Har provat en del och kan tips om http://goforlife.se/ Vänliga hälsningar, Peder

2010-01-18 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0