Matslarv igen

Man är inte så värst hungrig när man äter en massa protein och fett har jag märkt... om jag inte är hemma så glömmer jag typ bort att äta. Och så slarvas det istället!
Åt ju frukost runt 10.30 (proteindrink), sen åt jag inget mer förrän jag kom hem nu kl 15! Haha. Och jag hade lika gärna kunnat låta bli att äta då också kände jag... funderade länge på att bara ta en proteindrink till, men sen tog jag tag i mig själv och fixade ihop en liten tacokycklingtallrik! Mycket godare...


Mums!



Ikväll är det eventuellt lite grill på schemat... har förberett en liten kycklingfilé som jag marinerat. Till den köper jag nåt på vägen till grillet, typ smaksatt keso eller nåt. Kanske tar med lite avokadoröra också... hmm...

... och man kan ju inte grilla utan att dricka lite vin! Hehe... det är ju trots allt fredag... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0