LCHF, typ?

Även jag verkar ha fallit för trenden.

Nåja, men jag har blivit rekommenderad att skära ner rejält på kolhydraterna av den sköna Helen (som jag numera tänker titulera som min PT. Det låter ju så fint, höhö) om jag vill öka fettförbränningen. Hon sa att det var tråkigt, men att jag iaf skulle ge det ett försök och se om det var nåt. Gillar jag det inte, så fuck it helt enkelt, men testa går ju?

Dag 1:

Frukost/Lunch (sov länge...): Två äggulor + fyra äggvitor, scrambled med ost, 100 g yoghurt, 1 tsk linfröolja
Fika: Grönt te
Middag: Kycklingsallad med fetaost, paprika, rödlök, avokado, soltorkad tomat och en massa frön.
Kvällsmål: Ett muffinsexperiment... ägg, proteinpulver, kakao, paranötter och Milda Culinesse :)

Totalt 1380 kcal varav 27 g kolhydrater  (brukar ligga på runt 150 g kolhydrater)


Sjukt god middag!


Låt oss se hur detta ska gå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till med dieten, själv tycker jag det är svårt att äta så mkt fett.. men kolhydraterna skippar jag gärna=)de gör en bara svullen.



Tyvärr har jag inte gått ner något sen jag börja med dieten,(lite fusk ibland bara) har iofs byggt muskler så får hoppas att kilona har gått till det.

2009-04-14 @ 14:26:42
URL: http://sofienoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0