Kvällens aha!

Bra kväll i gymmet kände jag. Var sjukt trött och less, men fick ny pepp och inspiration! Bra med nya tag, och ett nytt färskt program;

Jessicas styrketräningsprogram, arm- och axeltryck!
   Chins (med hjälpvikt) 3 x 8-10
   Dips (med hjälpvikt) 3 x 8-10
   Bicepscurl med hantlar 3 x 8
   Bicepscurl, sittande med stång 3 x 8
   Axellyft med hantlar 3 x 8
   Axelpress med hantar 3 x8
   Hantelpress rakt uppåt, en arm i taget  3 x 8

Här ska vässas schyssta armar inför sommaren! Just nu är de mest pinsamma, formlösa degklumpar. Ruskigt pinsamma. Man ser inte en enda muskel.


Jag nämnde ordet pinsam va? Haha, jag lägger till skrattretande tror jag!


PLUS - Jessicas uppmani
ngar!
   - ÄT ordentligt! För att bygga muskler behöver man ligga på plus! (Det lär jag dock få tufft med)
   - Vila MINST en gång i veckan. (Vila? Vad är det?)
   - Vräk på, och ta ut musklerna helt. (Ja!)
   - Lite honung som snabba kolhydrater efter tunga gympass (Låter gott :))



Ska genast boka ny tid med henne. Hon var grym! Dessutom fick jag hennes mobilnummer, så jag kan terrorisera henne dygnet runt med kostrelaterade frågor.
Eller ja, tills hon polisanmäler mig.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0