Jahapp?

Vad har jag pysslat med idag egentligen? Inte ätit iaf. Eller.. jo, det har jag ju?

Frukost kl 08: 150 g minikeso, 30 g Whey Professional (caramel)
Lunch kl 14 (??): Köpte 100 g rostbiff och en burk smaksatt keso på Ica, haha. Mat i farten! Åt dock inte allt...
Fika kl 15: Kaffe
Middag kl 17: Rostbiffresterna (20 g), gurka och keso-tomatsallad
Träning kl 18.15: Gym 40 min (Jessicas arm- och axeltryck!) + dansaerobics
Efter träning kl 20: 1/2 Muesli Delite (stört gott...)  Lite mycket kolhydrater just nu dock!
Kvällsmål kl 20.30: Skippade glassen och tryckte ner en stor sallad med dubbel kesoröra istället.
Lite mera kvällsmål kl 22: Stinas chokladgegga :)   Mest för att jag låg så cp-långt under energiintaget. 

Totalt ynka 1022 kcal (!), 151 g protein (59 E%), 43 g (oj) kolhydrater (17 E%) och 27 g fett (24 E%)


Lite för mycket kolhydrater, och definitivt för lite kcal. Ska jag gå och bälga ner en sojaproteindrink till natten eller?

Funderar för övrigt på hur insulinet reagerar på vassleprotein... om nivåerna höjs en massa är det ju inte alls bra att äta det till natten? Kanske går ner lite om man kombinerar det med kesella iofs... hmm. Jag har inte råd med kaseinprotein ändå, haha.



Middag:


Liten tallrik...


Kvällsmål:


Stooor tallrik! Nån som ser skillnad?

Sallad med dubbel kesoröra

     - Valfri sallad (jag har romansallad, 50 g)
    
Kesoröra 1
     - 100 g smaksatt keso (grillad paprika)
     - 1/2 tomat

Kesoröra 2
     - 100 g kalkon (rökt, skivad)
     - 50 g hackad gurka
     - 100 g minikeso
     - 50 g turkisk lättyoghurt (bara för att jag råkar ha en hink hemma)
     - Valfria kryddor

Lassa på! Strödde lite krossat linfrö på toppen också. På skoj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0