Inte så hungrig?

Ja, jag tänker ju inte dricka fler proteindrinkar i onödan iaf...

Frukost kl 9: Proteindrink (40 g/1 dl sojaprotein, 1/2 dl mjölk, 2 dl vatten), 1 tsk linfröolja
Liten lunch kl 12: Två äggulor + fyra äggvitor, scrambled med ost. En sockerfri Red Bull.
Promenad kl 17: Kortis på 30 min
Slarvigt sen liten middag kl 19 (!): 100 g kycklingfilé med 100 g smaksatt keso och en tomat, två bitar mörk choklad.
Träning kl 20: Bodypump + stabilitetsträning
Kvällsmål: Två st av muffinsarna från igår, tre ostskivor och 200 g miniyoggi.

Har inte varit så hungrig idag, vilket kanske märks... har mest varit sjukt trött. Glömde bort middagen och slängde i mig den lite för nära träningen, men det gick bra ändå (även om knäna inte alls ville vara med...). Var inte så hungrig när jag kom hem (brukar vara vrålhungrig), så det blev typiskt plock från kylskåpet.

Totalt 1325 kcal, varav 140 g protein (42 E%), 32 g kolhydrater (10 E%) och 70 g fett (48 E%).



Tror jag ska köpa ketosticks imorrn och kolla om jag är i ketos, på skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0