Hurra hurra hurra!

Mitt paket från Scitec har äntligen kommit! Här är man urväntad efter tre dagar, haha...  rusade till posten och ryckte till mig min låda, sen direkt hem för att tjyvsmaka lite...  Ja, jag har ju faktiskt ätit precis just, så man kanske skulle vänta lite? Pyttsan! Här ska smakas!

... och jag överdriver inte när jag säger att Protein Delite - Alpen Milk Chocolate är det GODASTE proteinpulver jag någonsin smakat! Utan tvekan. Stört gott! Jag vill ha mer... mer...

Ser fram emot att testa provpåsarna, med smaker som låter minst sagt lockande;

     - Banana
     - Cappuccino
     - Caramel
     - Chocolate Coconut
     - Chocolate Raspberry
     - Chocolate Hazelnut
     - Cinnamon White Chocolate Mocha
     - Honey Vanilla
     - Strawberry White Chocolate
     - Vanilla Very Berry

Inte fy skam! Har hört mycket gott om bl.a. Strawberry White Chocolate... blir så klart betygsättning på samtliga!


Åh vilken härlig syn...

Som ni ser beställde jag även en ny shaker, som jag inte riktigt gillade p.g.a. "trycklocket". Hatar såna, är mer en skruvlock kind of girl. Nåja, ett mindre problem, haha :)
Och jo, jag fick också tre st Muesli Delite som gulliga Stina hade skickat med! Den tjejen har muskler... spana in hennes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0