Helg igen?

Ja herregud. Jag är duktig på att äta.

Fredag: Hembakad pizza och REJÄLT med smågodis! Tränade skivstång på förmiddagen, men det hjälps nog inte...
Lördag: Sol och vår! Gick till Åkeshovs simhall och plaskade. Picnicade med vindruvor och öl (jag drack ingen). Gick väl sedan sammanlagt 90 minuter, minst. Men sen åt vi chips, haha.
Härlig helgfrossa!



Idag;

Frukost: Miniyoggi :)
Lunch: Kycklingfilé med vetekornssallad och ärthoummos på Ikea, igen!
Middag: Fredriks goda crepes, med champinjon- och zucchinifyllning. Min favoriiiit! Och så två med sylt till efterrätt, hehe.
Cp-mellanmål on the road: Två kokosbollar från Roslagsstoppet! Höll på somnade i bilen på väg till båten, och kroppen skrek efter socker. Så jag gav den två smarriga kokosbollar, hehe... men vadå, endast 90 kcal styck? :D
Kvällsmål på båten: Ett äpple och en apelsin

Har varit ett jäkla fuskande den här helgen. Nu sitter jag här på båten hem mot Åland och skäms.

Kommentarer
Postat av: tina.

jag skäms också. Usch.. smågodis, paj, massa kexchoklad.....

2009-04-06 @ 08:12:23
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Så länge vi håller fuskandet till helgerna så det iaf liiite mer ok! :D

2009-04-06 @ 08:22:45
URL: http://pejtras.blogg.se/detox
Postat av: Sofie

Hej!



Va kul! Får jag press på mig att jag måste uppdatera ju! det är bra det=)



Vad tycker du är intressant att läsa då?

Ha de fint!

2009-04-06 @ 16:16:17
URL: http://sofienoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0