Godaste yoghurten!

Danone's Vitalinea! 0 % tillsatt socker, 0 % fett. Då lär den ju smaka socka tänker man, men icke! En sagolikt krämig dröm, förpackad i små burkar á 48 kcal. Himmelskt!




Godast är vanilj, men samtliga fruktsmaker är också helt galet cp-goda...



Edit: Jag förbiser alltså både tillsatser och sötningsmedel, jag säger bara att den är god! Vi vet alla att jag också undviker onödiga och läskiga tillsatser så långt som möjligt, men ibland kan man "unna" sig lite skit! Som sagt, stört god yoghurt alltså. ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

Well... jag kanske är onödigt jobbig men varje gång nåt låter så bra ringer det en varningsklocka hos mig. Vad innehåller de mer och hur har man lyckats reducera socker- och fetthalt till NOLL?! Det kan väl bara göras med tillsatser av olika slag tänker jag.



Det här är inte riktat till dig utan till alla:

ät RENARE mat. Många vet inte att många tillsatser kan ha olika tråkiga egenskaper, inte "bara" vad gäller sjukdom utan de kan även binda fett och vätska på olika sätt till kroppen så att man snarare går upp i vikt eller blir uppsvälld av att äta alla de där lightprodukterna.



Kramar

2009-04-08 @ 07:07:51
Postat av: Petra

Jag sade aldrig att den var bra för en, jag sade bara att den var sjukt god :)

2009-04-08 @ 08:18:38
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0