Gårdagen

Frukost 10.30: 40 g sojaprotein, 1 tsk linfröolja
Lunch 15: Tacokyckling
Mellanmål 16: 20 g protein delite, slurp :)
Middag 19: Var inte så hungrig. Åt lite kesella, några nötter och ett kokt ägg.
Fest!: 2 glas rödvin (1,5 dl) och typ... 1 liter vitt vin totalt, haha. Äre fest så äre.
Nattamat 03.00: Hade stora fyllematsplaner som involverade stekta ägg med extra allt. Men jag var så trött så jag tog en god proteindrink istället :D

Totalt 1670 kcal,
141 g protein (61 E%), 26 g kolhydrater (11 E%) och  30 g fett (28 E%)

Fattade först inte hur det kunde bli så lite kolhydrater när jag stjälpte i mig en massa alkohol? Men enligt piggelino innehåller tydligen inte t.e.x. vin någon nämnvärd mängd kolhydrater. Massvis med kalorier så klart, men "tom" energi liksom.
Men jag landade ju ändå på en mycket acceptabel kalorinivå! Gött!

Nu är det bakismat på schemat... ska göra de där stekta äggen nu tror jag!

Kommentarer
Postat av: tina.

Har förstått att torra viner ska va rätt okej faktiskt... proteindrink som nattamat... herregud... nu när jag tänker på nattamat blir jag sugen på kebab.

2009-04-18 @ 14:31:39
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0