För mina slitna leder



Vilar nu (ifrån gymet) i totalt 9 dagar. Det får fan räcka... på torsdag åker jag till Sälen och skidar i fyra dagar, så förhoppningsvis känns knäna lite bättre redan då! Sen är det gym på måndagen igen.
Ska kombinera Arthro Balans Plus (glukosamin, kondroitinsulfat, MSM) med ihärdiga  insmörjningar med Voltaren Gel. Gör nog susen det!

För övrigt ska tydligen nyponpulver vara bra för lederna...? En anledning till att dricka nyponshotar på after-ski'n i Sälle tror jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: tina.

jag har glukosamin på recept men inte råd att ta ut det... jobbigt läge. Vad har du för knas i knäna?

2009-04-07 @ 07:55:19
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Verkligen jobbigt läge! Jag har ju bara en burk sånt där för att jag blev rekommenderad att pröva, kostade ju både skjortan och blusen.

Har tydligen överansträngt knäna. För mycket iver, för mycket vikter, och träning som inte är anpassad för min kropp... en klassiker! :D Så nu får jag skylla mig själv och ta det lite lugnt ett tag. Får se hur det går...

2009-04-07 @ 09:14:28
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0