Cp-dag, igen.

Jag som skulle sluta slarva. Idag har det varit en ruskigt mat-slarvig dag... skyller på att jag är hemma på Åland :)

Frukost: En långsamochfin-fralla med ost och ägg. (Åländskt bröd alltså... mmm.)
Lunch: 500 g vindruvor (What the fuck liksom? Satt och snaskade i mig det när jag skrev tenta. 370 kcal, poff)
Middag: Sallad från Bönan - kolhydratstinn! Men också stinn av nyttigheter, och massor med bra fett!
Kvällsmål: Te, liten fett- och sockerfri yoghurtbägare, och en halv sån god smörgås som i morse... och två extra ägg :D

Ja, så här ska man ju inte äta. Var sjukt sugen under blodsockerfallen, och vrååålhungrig vid middagen. Konstigt? Verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Samma här med besattheten att gå ner några kilon till sommarn, känns som jag prövat allt! Men fläsket sitter där det sitter.

Vad kör du för detox?



Anna skippers kur va ingen höjdare, det va riktigt riktigt äckligt..(protienpulver, psylliumfrön och linfröolja som bara fick blandas med vatten)

Tror nästan det är bättre att bara köpa protienpulver och dricka mellan målen. godare ialf=)





2009-04-06 @ 21:11:30
URL: http://sofienoren.blogg.se/
Postat av: tina.

tycker din dag inte ser hälften så dålig ut som min gårdag... uschjamej

2009-04-07 @ 07:52:04
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0