Smörkrämen visar sig vara... rätt bra?

Har smetat in ansiktet med något som skulle kunna vara smör ett tag nu (och det är ju faktiskt smör... kakaosmör!). Och ansiktet... har nog aldrig varit mjukare! Har inte fått mer finnar (vilket jag definitivt trodde att skulle hända), huden känns bara mjuk och gosig. Så jag kan glatt rekommendera Living Moisuriser for Her Daughters från Raw Gaia!



Underbar, och extremt dryg... kommer att räcka en evighet. Och det bästa är, att ingredienserna är helt obehandlade, raw, och organiska. Inga tillsatser, ingen skit, endast rena och bra grejer. Toppen på alla sätt, både för dig och miljön!

Har även prövat MSM Beauty Cream, men den passade mig inte lika bra;



Dels var doften lite... trist? Unken? Ovanlig? Jag vet inte, kanske ger jag den en till chans, men just nu så trivs jag definitivt bättre med min rosa burk :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter härligt att ingredienserna är raw! Vill kolla upp dem genast :)



Själv har jag börjat smörja in kroppen med min kompis egen veganska hudvårdserie Revolution Organic Skincare. Det blir en massa oljeliknande salva i ansiktet varje kväll innan jag lägger mig, och först kände jag mig skeptisk (fett i ansiktet? vill jag ha det?) men nu känns det helt självklart :D

2008-09-03 @ 07:32:35
URL: http://peppen-blogspot.com
Postat av: Petra

I know! Fett i ansiktet liksom. Men det känns verkligen toppen, som du säger :)

Har kikat lite på Revolution Organic Skincare via din blogg, är väldigt nyfiken... Bra priser är det också! Och bäst av allt, raw :)

2008-09-03 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0