Morgonstund med morötter i mun

Aah...!

Vilken härlig dag! Sov lite för länge, och har nu pressat en enormt glas välgörande juice på morot, kål, selleri och äpple. Har ju tillbringat en tid i Stockholm igen, och det enda jag saknar där är min juicemaskin... man blir beroende! Jag verkligen längtade hem till min färska juice, haha... och mitt vetegräs! Det ska jag ta med mig nästa gång.

På tal om Stockholm, och det vanligtvis dekadenta livsstilen jag åtar mig när jag är där... det gick riktigt bra den här gången. Fredrik har blivit jätteduktig med maten, och är noga med vad han äter precis som jag. Så det blir ju mest bara hälsosam mat lagad, som alla mår bra av! Förutom när Challe är där och bakar kladdkaka... (jag bara var tvungen att smaka en bit :))

NU är det färskpressade juicer, vetegräs, spirulinacocktails, gröna smoothies och Life Force Energy som gäller!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag följer ju den här bloggen/dieten och blir inspirerad. Men med lite sunt förnuft måste jag faktiskt ställa till med lite kladdkaka nu och då när du kommer upp. Det kan inte vara annat än hälsosamt! Och det behöver du! Hälsosamt fett och häslosam grädde! mmmm .... mmums!

2008-09-11 @ 19:57:56
URL: http://csdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0