Juice- och klädbytarkväll

I tisdags hade vi en mysig tjejkväll, med härligt färsk juice istället för snask, och med klädbyte istället för film. Jag blev av med lite kläder från min stora garderobsrensning. Och fick en ny kofta, ett par nya jeans och ett par nya skor! :)  Dessutom fick jag chansen att demonstrera det välgörande med färskpressade grönsaks- och fruktjuicer! Tjejerna tyckte minsann att det var mumsigt...


En annorlunda shotbricka; rödbets-, morot- och vetegrässhots!

Läckra juicer! Marias, Fannis, och Anna-Karins specialkomponerade godsaker.

Marias Morotsmix: Morot, selleri, ananas, apelsin.
Fannis Fruktbomb: Papaya, kiwi, äpple, ananas.
Anna-Karin Ekologiska: Rödbeta, morot, selleri och äpplen. Allt från farmors gård!

Själv drog jag i mig ett bamsigt glas med rödbeta, selleri, gurka och lite päron. Gött!


Mina goa vänner med sina goa drinkar!


Kommentarer
Postat av: peppen-Maria

heja klädbytarkvällar!!

2008-09-25 @ 23:48:48
URL: http://peppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0