Ingen matlust...

När jag slutar äta, så vet man att det är illa. Det har hänt kanske två, tre gånger i mitt liv, och endast en av dem var en längre period (rätt  nyligen). Men nu är jag inne på dag två utan direkt matlust, och sånt gillar jag inte. Igår åt jag liksom tre bananer, och det mår ju ingen bra av... (jag kommer aldrig att förstå folk som försöker sig på "banandieten", "soppdieten" eller andra vansinniga bantningskurer.)
Nåväl, idag har jag iaf lyckats pressa ner en smoothie, en sallad, och sitter nu och dricker en härlig färskpressad juice.

Dagens lunch/middag;



Bamsig sallad med spenat, avokado, groddar, körsbärstomater, och råkostmix (vitkål, rödbetor och morötter). Det gick lite tungt, men jag fick i mig allt.

Juicen jag dricker är lite väl selleristark, men god ändå. Det blev en uppiggande och avgiftande blandning av rödbeta, morot, äpple och just selleri... Förhoppningsvis får man lite ny kraft av detta, imorrn måste jag vara piggare!

Kommentarer
Postat av: Maria

LÅter som att du är på rätt väg igen :)

2008-09-02 @ 23:50:54
URL: http://peppen-blogspot.com
Postat av: Petra

Med lite pepp från rätt håll går det dessutom ännu lättare :)

2008-09-03 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0