Alger och belugalinser

Och dagen fortskrider...

Blev bara grönsaksjuice till frukost, förutom vetegrässhoten. Sen två bananer runt 12, och en smoothie kl 16. Då var jag vrålhungrig... slängde nästan i mig allt på en gång! Dagens smoothie bestod av banan, yofu, rismjölk, gojibär, havtornspulver och några jordgubbar. MUMS! Och inte blev det sämre sen heller, för middagen kl 18 såg ut så här;



Mmm.... massor med aramealger, blandat med nyinköpta belugalinser och shoyu! Inte så värst raw, då linserna är kokta, och jag dessutom smulat på lite veganost. Smakade inte så värst gott egentligen, men fetaost/getost är ju inte idealiskt i kombination med stärkelserik mat (i det här fallet linserna), så jag gav veganosten ett försök. Frågan är om jag gör om det försöket... smakade märkligt. "Ostigt" visserligen men... märkligt.

Det är ett jäkla sjå att kombinera rätt, haha!

Kommentarer
Postat av: tina.

Fan va lite du äter!!! Blir ju lite orolig! Nyttigt javisst, men ät! Jos till frukost och bara två bananer till lunch?? herregud...

2008-09-12 @ 09:50:24
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, men så rör jag ju inte på mig heller :) Dagar jag jobbar eller rör på mig så äter jag en stadigare lunch. Men om jag inte gör nåt så behöver jag inte äta mer.



Men inte går jag ner i vikt för det! Bah.

2008-09-12 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0