Slut på detox?

Ja, det var ju idag som skulle vara sista dagen. Jag borde väl hoppa jämfota av glädje av att dieten äntligen är över, men jag har mest tvivel i kroppen. Eller, mja... det blir svårt att börja äta som vanligt igen. Eller jag tror det iaf. Så just därför tänker jag fortsätta ett tag till! Jag menar, varför inte hålla på så länge man orkar...

DOCK blir det ett maffigt undantag idag! Skrev min sista tenta imorse, så nu är det dunderfest med pompa och ståt, och jag tänker skåla i både det ena och det andra. Tänker kanske inte äta pizza, men en god sallad, och så många glas vin på det... och så tänker jag röka också. Hihi!

Åt dessutom en hel del choklad när jag skrev tentan, så jag har fuskat rejält idag. Visserligen var det en riktigt mörk 40-grammare, men ändå. Vilket godiståg liksom.

Nu ska jag åka till Systemet och välja och vraka bland det goa, sen brakar det loss! Go helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0