Ny dag, nya motgångar

Hannes är fortfarande ledsen. Han funderar starkt på att ge upp, och har nu planer på att lägga ner senast fredag kväll. "Jag är helt tom, jag kan inte tänka".

Det där känner jag ju igen, man har ingen ork. Satt på lektionen idag med öppen mun och fattade ingenting. Tänkte bara på korvar. Korvar, Kalles Randiga och glass. Inte tillsammans kanske, men jag är så sugen nu så jag skulle antagligen äta en sån blanding med sked och le stort. JAG ÄR SÅ SUUUGEN!

Mja. Dag fyra alltså. Haha, vilken karaktär!


Frukostgröt


     1 dl boveteflingor
     1,5 dl vatten
     0,5 dl rismjölk/sojamjölk
     1 msk psylliumfrön
     Blåbär

Koka ihop och sakna saltet rejält. Trösta dig med ett glas juice, som du blandar med det där jäkla gräspulvret. GOD MORGON!



För övrigt har vi ett kommande bajstips från Hannes. Jag har testat det själv, och det ger en oväntad effekt. Håll till godo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0