Morgonstund har linfrön i munnen.

Vaknade kl 9, pigg. På en söndag. Det börjas ju redan det här...

Har startat dagen med varmt citronvatten, så nu är jag mätt och belåten. EEH. Nejdå, en härlig frukostsmoothie stundar, med Mighy Greens (alg-och gräspulver), aloe vera, äpple, kiwi och blåbär. Till det tar jag Chlorella och CLA-olja. Sen ska jag ju ta en sån där linfrö/psylliumfrö-shot som legat och gottat under natten... har blivit en gelé nu. HU!

Hannes ska dricka en leverutrensande förbränningsdrink; 1 msk olivolja, 1 tsk linfröolja, en bit riven ingefära, saften från en halv citron, lite cayennpeppar och varmt vatten.





Nu är det torrborstning och dusch som gäller, sen ska jag plugga hela dagen inför tentan imorrn. Det ska bli jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0