Lördagsgodis? Ja tack!

Dock inte i form av traditionellt smågodis, utan i form av ugnsbakade rötbetor med getost och färsk timjan, toppat med rostade solrosfrön och pumpakärnor. Mums! Och det bästa av allt; ekologiskt vin, som jag fick av världens gulligaste Hannes idag. Det belönar jag mig själv med ikväll, och det är jag värd!

Jag har tagit beslutet att fortsätta med detoxandet i en vecka till. Eller, iaf fram till nästa fredag (då är det tentafest...). Jag mår hittils toppen av att äta så här, och jag vill fortsätta skippa salt och socker ett tag till. Det känns verkligen riktigt bra.


Gårdagen spenderade Hannes med att storäta och fira att detoxen var över. Jag fick ett ryck och stack till Stockholm och småshoppade. Hittade en het klänning som kommer passa bra sen på min detoxade kropp, haha! Fick även bra motion av att springa runt hela dagen.
Oroade mig lite över lunch/middag och hunger, dock helt i onödan. Drack en smoothie innan jag stack, och tog med mig en matlåda med mango-/kikärtssallad och en liten ask nötter. Gick hur bra som helst, var knappt hungrig ändå. Allt som allt en bra dag!

Nu ska jag dricka lite Mighty Greens och Aloe Vera, tillsammans med dagens andra pillerranson. Ikväll ska jag gotta mig åt min lyxiga mat (och mitt VIN!), måste försöka att inte bli alltför sugen på resten av gängets godsaker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0