Leilas jävla mat

Dagens självplågeri: Leila.

Leila på tv alltså, ingen annan Leila. Jag och Hannes har legat och kollar på "Leilas mat" och "Leila bakar". Vilket kalas av choklad, smör och grädde alltså... snålvattnet rinner som aldrig förr. Man får dock nöja sig med dagens smoothie (som iofs inte är fy skam);

Jordgubbsmelonflorr

     1/4 honungsmelon
     1 äpple
     1 dl jordgubbar (frysta... men ekologiska!)
     0,5 dl Aloe Vera

Gott och läskande! Inte för att man behöver läskas i det här vädret men...


God kväll, jag är bitter.

Kommentarer
Postat av: pelle

fortsätt kämpa nu gumman! vem vill vara som leila liksom?

2008-05-15 @ 07:54:05
URL: http://flogstafinest.blogg.se
Postat av: Petra

Haha, eller hur! Jag kämpar på. Du kan ju inte gå och ha en ledsen liten tjockis på besök i slutet på maj ;)

2008-05-15 @ 13:28:02
Postat av: pelle

haha! som om du har varit tjock under den tid jag känt dig!? only in your mind hjärtat. hmm. in my mind.. det var inte igår jag hörde den! nå, ha det gott. puss

2008-05-15 @ 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0