Hannes är lite ledsen

Hannes kom just hem och utbrister: "Aldrig har jag trott att livet kunde kännas så tungt".

Detta är alltså dag tre på vår detoxdiet. Jag har haft en ganska bra dag, inte så mycket sug. Däremot har jag varit galet trött, och utmattad i kroppen. Kunde knappt hålla ögonen öppna i skolan. Kan bero på att vi tränade igår, och kanske inte äter tillräckligt för att hålla energinivån uppe. Tror jag ska satsa på promenader och cykelturer istället (tar ju fasen en mastig halvtimme att cykla till skolan).

Lunchen idag var god! Det kan verkligen bero på att jag smög ner en liten smula fetaost i min sallad. Det räddade min dag, och jag var plötsligt inte lika självmordsbenägen.

  Sjukt gott!


Till middag blev det en halv avokado, och en riktigt smaskig morotssmoothie;

Orange jävla bomb (i brist på ett fisförnämt namn)

     1 dl färskpressad morotsjuice
     0,5 dl Aloe Vera
     En halv mango
     En bit honungsmelon
     Lite pressad/riven ingefära
     Citron (blir lite väl sött utan)

  Mmm! (Faktiskt.)



Nu ska jag iväg på inflyttningsfest till min kära vän Simon, där alla kommer att dricka vin och vara glada och röka och dricka vin och röka.

Ok, jag kanske har vissa sug idag ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0