Fusket straffar sig, rejält.

Jag vill börja med att säga att jag hade galet skoj i fredags. Det var en enastående fest, och vinet flödade kanske lite väl mycket. Jag fick även i mig lite kött, vilket var en stor miss det också. Som sagt, jag hade otroligt kul, men  kroppen har verkligen tagit stryk av denna nöjesstråk. Vaknade lördag morgon med modern av all sorts huvudvärk. Magen var i uppror, och jag mådde verkligen pyton av den chock jag utsatt min kropp för.

Men man lär väl kanske av sina misstag (får man hoppas), så det blev ingen utgång på lördagen, trots att det var planerat och jag faktiskt var sugen. Men med tanke på att jag fortfarande har huvudvärk så gjorde jag sannerligen bäst i att stanna hemma.
Idag har det blivit tröstmat för magen i form av smoothies, te, och frukt. Nu gäller det att vara stark de sista dagarna, hålla hårt på dieten, och gå ner liiite till i vikt inför USA-resan...

Jag undrar om jag gått ner i vikt alls? Jag känner mig lättare, så det blir intressant att väga sig i slutet på veckan. Om det visar sig att jag inte gått ner i vikt överhuvudtaget så blir jag nog lite less, haha. Men jag vill ändå fortsätta äta så här i stor mån, jag mår som sagt bra av det. Frågan är hur bra det kan gå att hålla sig ifrån kött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0