Den underbara dagen fortsätter

Haha, vilken strålande dag alltså. Jag är så pigg och glad, och jag har ätit så GOD mat!

Wohoo energisallad (2 port)

     Blandad sallad
     3-4 kokta rödbetor i klyftor
     1 dl kikärter
     0,5 dl adzukibönor 
     1 avokado
     Alfalfagroddar
     Pumpakärnor
     Solrosfrön
     Basilika (massor!)
     Hampaolja
     Lite pressad citron

Skulle även vara tokgott med lite ekologisk fårost på, men det är smaskens utan också!



Lagade även en sjukt smaskig smoothie nu när jag kom hem efter skolan... inte den mest detoxande, men det blir lite banan idag, för lilla magens skull.

Goa gubbar

     1 dl jordgubbar
     1 liten banan
     0,5 kiwi (andra halvan åkte ner i kistan direkt...)
     1,5 dl rismjölk + kanske en extra skvätt vatten
     Lite Aloe Vera

Så gott, så gott... Till det tog jag som vanligt Chlorella och CLA, och numera tar jag renande örtpiller också. Härligt! Nu är det fullt ös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0