Lördagsgott och benont

Vaknade i morse och trodde att röven ramlat av. Och jag har så jäkla ont i benmusklerna att jag börjar bli tveksam till de höga klackarna jag tänkte ha ikväll... jag kan ju knappt gå

Idag har det blivit sedvanlig bovete- och dinkelgröt med blåbär och rismjölk, och jag var just på väg ner för att laga lunch när jag märkte att jag inte var hungrig än. Jag tänkte efter litegrann och kom på att jag mest var sugen på något! Man ska inte äta om man inte är hungrig, så jag väntar en liten stund till. Ser fram emot min goda avokado- och mangosallad! Med goa, goa kikärter... och en klick yofu! Tog ett litet glas Aloe Vera så länge.


Ikväll vaknas det grill med syster and friends. Det propsas på biff med allehanda tillbehör, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Är väldigt sugen på tonfisk, så om det blir något annat än vegetarianskt så blir det nog det. Och en god sallad till det! Och vin såklart, hoho.
Sen ska jag visa upp benen i en liten, liten kjol. Det är en del av mitt nya jag! Jag ska sluta gnälla över hur missnöjd jag är med allt. Nu är det nya tider, nu ska man vara nöjd!

Dagens recept: Hot legs

     Ett par ben
     1 st rakhyvel + tvål
     3 msk Lime Coolada från Hawaiian Tropic (godast just nu!)

Raka benen och smörj med Lime Coolada. Voila! Hot legs!
Överkurs: Smörj med BUS (brun utan sol), och kanske även lite guldolja.

 ...mmm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, jag lovade börja kommentera dina inlägg, men... smaksatta ben? Vad säger man om det?



Tastes like chicken?...



/Alex

2008-06-14 @ 13:46:12
Postat av: Petra

Nog för att jag funderar på att äta innehållet i burken med sked ibland men... det kanske inte är så bra.

"Bara dofta", som mamma sa när man som liten satt och spanade på schampoflaskorna.

2008-06-14 @ 14:34:50
Postat av: pelle

avokado- och mangosallad! mumma!

2008-06-15 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0