Fredagsgott och rövont

Har vansinnigt ont i baken efter ridturen... Var ju fasen två år sen sist, inte undra på att balansen var lite här och där. Men det gick över förväntan bra! Även om La Bette (le häst) blev livrädd för en filt och jag nästan tjoade av.

Tokhungrig efter slitet i stallet, och syster bjöd på "Herbalife"-shake. Var ytterst tveksam till ett relativt högt sockerinnehåll, men den hade ju faktiskt en bra andel protein och annat trevligt. Dessutom var det jättegott, om än liite för sött för min smak.


Mot kvällen bjöd jag på rostade rotsaker (mitt fredagsgodis...) med citron- och basilikayofu, och till efterrätt en väldigt gul fruktsallad. Mango, banan, gul kiwi och äpple... Smask!


  




Syrrans fula katt Fanti ville smaka, men tji fick han. Han behöver för övrigt en rejäl detox;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0