Dekadens, dekadens.

Midsommarhelgen är över, men jag dröjer kvar en stund i Stockholm. Jag äter både bröd och mjölk och chips, men skyller allt på konstant bakfylla och vinkonsumtion. Usch usch, skärpning igen nu. Men jag har laddat upp med diverse inköp från The Diet Shop och Blueberry Lifestyle, så väl hemma är jag redo för en ordentlig omstart. Funderar lite på att köra en riktig superkur igen, får se hur jag gör. Mer om inköpen om ett tag! Här kommer recept (?) på en smoothie som tillagades igår;

Fredriks Bananbomb (2 port)

     4 (!!!) bananer
     Typ en halv liter yoghurt
     Massor med mjölk
     Lite kakao

Bananerna pressas med fördel genom en potatispress, då Fredrik inte äger en mixer. Sen vispas allt ihop med full kraft, i en jättestor kastrull.
Gott blev det, men det hade ju räckt till fyra personer!

         



Nu ska jag nog ta t-banan in till city och köpa en specialsmoothie på Blueberry! Ja, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0