Årets bästa (och hälsosammaste) inköp!

Här kommer listan på allt som hittils inhandlats under vistelsen i Stockholm. Man passar väl på som sagt, den där ön man bor på har ju knappt hört talas om gojibär. I love Åland, verkligen, men ibland blir man lite less. Nåväl, här är allt det goa jag köpte!


  • Gojibär
  • Incabär
  • Hampafrön
  • Hampasmör
  • Raw Extra Virgin Coconut Oil
  • Raw Cacao Nibs (obehandlade, krossade kakaobönor)
  • Stevia (pulver)
  • Manukahonung
  • Acaipulver
  • Havtornspulver
  • Nonipulver
  • Carobpulver
  • Kakaopulver
  • Pau D'arco (tinktur)
  • Aramealger
  • Svart råris
  • Svart qinuoa
  • Dinkelpasta med spirulina
  • "Solskenskrydda"
  • "Magiskt örtsalt" (haha)
+ en ansiktskräm med MSM från Raw Gaia (Känns lite som att smörja in ansiktet med smör. Men så är den ju baserad på rent kakaosmör också...) Behöver jag säga att allt som inhandlades är ekologiskt, oraffinerat och fritt från onödiga tillsatser?

Allt detta finns på Blueberry (Sibyllegatan 15) och The Diet Shop (Sibyllegatan 51)! Lätt att komma ihåg, eller hur? De har båda även lunch av alla de slag, och fantastisk personal!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

TACK!!

jag är smått förälskad i de´n jag med! hihi

2008-06-26 @ 19:27:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hej!undrar var kan man köpa STEVIA pulver.? Jag jagade stevia i fleraår förgäves,det är förbjudet att sälja i Sverige.Tacksam för upplyssning.Jag ser att du köpte i Stockholm , måste man åka från Skåne 'ända upp till Stockholm att kunna skaffa ett burk STEVIA till min diabetes? tyvärr det verkar för lite komplicerad.Kan man få hjälp med lite närmare ställe att handla stevia? Tack för hjälpen.

2011-04-16 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0