Orka

Vad fan är felet egentligen?? Det är ett pågående finskt krig i mitt ansikte, jag är trött och orkeslös, och jag sover sämre än någonsin... Okej att jag är förkyld, men det här är ju löjligt. Det räcker med att jag hostar som en galning, måste jag få allt det andra på köpet? Sömnen har dock varit kass rätt länge... Vad fasen är detta?

Det här duger ju inte. Efter den kommande, hysteriska jobbveckan, ska jag köra en rejäl detox. Funderar på att testa en vecka med endast raw food och se hur jag mår av det. Enligt den ayurvediska läran ska jag inte äta alltför mycket raw food, men det kan ju vara kul att testa ändå. Hur som helst så måste jag rensa både kropp och själ snarast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0